Nowoczesna strona www, internetowe biuro obsługi i e-faktura – to tylko niektóre nowości, jakie przygotowała dla swoich Klientów Enea. W najbliższych miesiącach firma planuje wiele zmian, które całkowicie odmienią sposób korzystania z jej usług. W pierwszej kolejności zmiany będą wprowadzane w Szczecinie i okolicach. Do końca roku obejmą cały obszar działania Enea Operator.
Podniesienie jakości i unowocześnienie obsługi Klienta to dla Enei cel numer jeden. Nad wprowadzeniem nowoczesnych narzędzi firma pracowała przez kilkanaście ostatnich miesięcy. Już wkrótce większość spraw będzie można załatwić przez internet lub telefon. Firma przygotowała także bogatą, konkurencyjną ofertę produktową, a prowadzone na szeroką skalę wielomilionowe inwestycje w infrastrukturę podnoszą bezpieczeństwo energetyczne mieszkańców i wpływają pozytywnie na rozwój województwa zachodniopomorskiego.
Enea rozwija i unowocześnia obsługę Klienta
Pierwszym krokiem w kierunku nowoczesnej obsługi Klientów jest uruchomiona pod koniec marca nowa strona internetowa. W prosty, intuicyjny sposób pozwala ona znaleźć niezbędne informacje, a także zapoznać się z ofertą firmy. Po wdrożeniu nowego systemu informatycznego do obsługi Klientów, Enea udostępni elektroniczne biuro obsługi. Klienci będą mogli sprawdzić online saldo, kupić kody do liczników przedpłatowych, zamówić e-fakturę i załatwić większość spraw nie ruszając się z domu.
Zmienią się także Biura Obsługi Klientów. Już od lipca czynne będą w innych, bardziej dostostosowanych do potrzeb Klientów godzinach: od 9.00 do 17.00. W większych ośrodkach biura te całkowicie zmienią swój wygląd na nowoczesne, funkcjonalne i wygodne. Jednak wizyta w nich, w wielu przypadkach, nie będzie potrzebna, bo większość spraw będzie można załatwić zdalnie.
- Stajemy się nowoczesną firmą usługową, dbającą o świat naszego Klienta. Dziś nie musi on przychodzić do siedziby banku, żeby zarządzić swoimi pieniędzmi. Wystarczy, że ma komputer, tablet albo smartfon. Tak samo będzie u nas. Powstaną setki tysięcy indywidualnych, wirtualnych ”biur obsługi”. Klienci Enei, będą mogli załatwić swoje sprawy w każdej chwili, wygodnie, siedząc w domu przy kawie – tłumaczy Michał Gramatyka, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klienta spółki Enea Centrum.
Wprowadzenie nowego systemu informatycznego, ze względów technologicznych, może spowodować krótkie, przejściowe ograniczenia w dostępie do danych. Zmienią się także numery rachunków bankowych Klientów indywidualnych. Ich obsługą zajmować się będzie bank Pekao SA, w którego oddziałach płatności za energię elektryczną będą przyjmowane bez opłat. Każdy Klient, wraz z pierwszą fakturą wygenerowaną przez nowy system otrzyma informację o nowym numerze rachunku. W razie jakichkolwiek wątpliwości można sprawdzić autentyczność dokumentu pod numerem infolinii 611 111 111.
Enea dba o świat Klienta
Enea przygotowała także nowoczesne oferty produktowe, pod wspólną nazwą ENERGIA +. To propozycja sprzedaży energii z gwarancją dobrej ceny oraz dodatkowymi korzyściami dla Klientów indywidualnych. I tak „ENERGIA + Oszczędności”, oprócz stałej ceny za energię, gwarantuje korzystne konto bankowe z możliwością zwrotu części kosztów rachunku. „ENERGIA + Spokój” to dodatkowa korzyść związana z ubezpieczeniem, a „ENERGIA + Zdrowie” to korzystny pakiet medyczny. Z kolei „ENERGIA + Moc nagród” to loteria, w której udział biorą wszyscy, którzy między 16 marca a 12 czerwca zmienią aktualną taryfę na ofertę produktową. Do wygrania jest między innymi rok energii za darmo.
Enea inwestuje dla Klienta
Od kilku lat Grupa konsekwentnie inwestuje w modernizację i rozbudowę energetycznej sieci dystrybucyjnej. Dzięki inwestycjom Enea Operator, spółki odpowiedzialnej za infrastrukturę, poprawia się bezpieczeństwo, ciągłość i jakość dostaw energii elektrycznej w regionie. Inwestycje to również nowe możliwości przyłączania odnawialnych źródeł energii, a także kolejnych inwestorów i mieszkańców.
- Do 2019 roku planujemy zainwestować w Zachodniopomorskiem ponad 1,2 mld zł – podkreśla Marek Szymankiewicz, wiceprezes Enea Operator ds. infrastruktury sieciowej – W tym roku, w ramach inwestycji w sieć elektroenergetyczną wysokiego napięcia 110kV, chcemy wybudować między innymi nową dwutorową linię napowietrzną relacji Dolna Odra-Chlebowo o długości 17 km. Dzięki tej inwestycji zwielokrotnieniu ulegnie liczba wyprowadzeń z Elektrowni Dolna Odra w kierunku Szczecina i okolic. Ponadto przebudujemy jednotorową linię napowietrzą 110kV relacji Załom-Goleniów na długości ponad 20km. Spółka realizuje także szereg inwestycji niezbędnych do odbioru energii ze źródeł odnawianych, których na obszarze województwa zachodniopomorskiego, z uwagi na korzystne warunki wietrzne, jest szczególnie dużo – dodaje Szymankiewicz.
Enea Operator wprowadza w życie również wiele projektów związanych ze średnim i niskim napięciem, których celem jest poprawa bezpieczeństwa dostaw energii i zwiększenie niezawodności. To między innymi: opracowanie długofalowej koncepcji rozwoju sieci średniego napięcia, kompleksowa automatyzacja i monitorowanie sieci średniego napięcia, która pozwala na zdalne i precyzyjne wydzielanie miejsc awarii, a w konsekwencji ograniczenie liczby Klientów pozbawionych dostaw prądu do koniecznego minimum. To także modernizacja i budowa nowych sieci średniego napięcia w technologii linii z przewodami niepełnoizolowanymi lub - w uzasadnionych przypadkach - w technologii linii kablowych. Dzięki konsekwentnie prowadzonym działaniom inwestycyjnym w ciągu 4 lat Enea już skróciła czas trwania przerw nieplanowych w województwie zachodniopomorskim aż o ponad 30 proc., tj. z 338 minut w 2011 roku do 226 minut w roku 2014.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/enea-zmienia-sie-dla-klienta